[MataroSensefils] Consulta compra Ubiquiti NanoStation Loco M2

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dij ago 4 11:54:25 CEST 2011

Hola Joan!

Jo la vaig comprar a l'Ivan, no sé si ell et podria facilitar una si
es una emergència!

Salut!
Mario

El 4 d’agost de 2011 11:52, Joan Pons <joan a dracnet.com> ha escrit: