[MataroSensefils] Resum de Llista, vol 57, número 2

dic ago 3 20:29:00 CEST 2011

Benvingut Josep Mª,

Tens l'explicació a la pàgina web:

http://guifi.net/trespassos

Aquí també post trobar força informació referent a Mataró:

http://www.matarosensefils.net

Per qualsevol qüestió no dubtis a preguntar.

Salut!

Jordi

El 3 d’agost de 2011 16:26, Josep Maria Amador <amadormail4 a gmail.com> ha
escrit: