[MataroSensefils] Apadrinament diferent. Mesurador d'ones

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dll ago 1 18:50:00 CEST 2011

bones

tinc una consulta, hi ha algú que tingui un programa per recuperar arxius eliminats de la paperera d'un windows?

és que l'he cagada, si algú el tingués m'en pot fer una copia i jo li passo a recollir?

moltes, moltíssimes gràcies per endavant

Salut

EVA

Date: Thu, 28 Jul 2011 18:18:45 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Apadrinament diferent. Mesurador d'ones

No seria més econòmic aquest:

http://www.gigahertz.es/gigahertz_hf32d_.html

Per cert, algú coneix una manera casolana de prendre mesures en temps real de les radiacions produïdes pel WiFi i per una antena de telefonia mòbil? O dit d'un altre manera, algú coneix un mesurador que pugui transmetre aquestes lectures per xarxa i connectar-ho a un servidor de gràfiques?

Gràcies!

Jordi

El 9 de juny de 2011 14:44, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Que si et deixo? Jo no mano! Això es de totes!

M'encanta que la gent s'involucri en el projecte, molta gent fica

d'excusa que sempre parlem de coses tècniques, però el projecte va mes

enllà, hi ha moltes coses a fer, no només tècniques, com manualitats,

legals, disseny,etc...

Així que si algú no entèn alguna cosa, que no es talli en preguntar!!!

Vaig a obrir un apartat al wiki de guifi.net perquè anem ficant dades de

mesures, quines son les limitacions, etc...

Gràcies Joan!

PD:Tinc pendent fer l'estructura d'una cabina de telèfon per ficar un

telèfon amb voip, si algú té fustes, metacrilat i ganes de fer nyapes

que ho digui!

>>> http://guifi.net/node/39243

>>> t

Follow me on Twitter @jordiclopes