[MataroSensefils] Sopa de Pedres

ivan ivan a rusc.net
dll abr 25 23:25:28 CEST 2011

fins ara entraves per IP directament, no calien DNS
ara necessites els DNS de Mataró SenseFils
la NanoStation el router que tens a la taulada té elunsolcli, amb els DNS
configurats si el teu ordinador li afegeixes la IP 192.168.1.1 com a DNS ja
et funcionara

El 25 d’abril de 2011 23:13, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha
escrit: