[MataroSensefils] Sopa de Pedres

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dll abr 25 20:35:28 CEST 2011

bones

doncs jo tampoc em puc baixar vàries de les pelis que apareixen a la sopa de pedres, les baixa amb .avi però em crea un arxiu d'1'3kb em passa amb pelis com Juego de Honor, Lo que queda del día, El discurso del rey

no u sé, algun consell?

merci

Salut

EVA