[MataroSensefils] ¿aquestes IPs no son de ningú?

Joan Jubany i Lorente joan7 a jubany.cat
dic abr 20 00:43:47 CEST 2011

Salut, companys!

No sóc informàtic (ni en tinc ganes), però veig que alguns dels
números que posa l'Ivan jo els faig servir per connectar-me a SenseFils.

Quan em funcionava la xarxa MataroSensefils_Isern em connectava amb la
IP 10.139.56.211. Ara fa molt de temps que no aconsegueixo tenir
connexió a internet amb aquesta IP i intentant sortir per la Gateway
56.200. Dec fer alguna cosa malament, però no en sé més.

Darrerament em connecto a la xarxa SECTORIAL amb la IP 10.139.66.40.
Des de diuenge a la tarda també m'està donant molts problemes quan
intento connectar-me a internet.

Això de graficar no sé què és. Disculpeu la meva ignorància.

Apa, trempats, una abraçada i fins aviat.

Joan Jubany