[MataroSensefils] Pujar pelis a la Sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll abr 11 17:21:57 CEST 2011

Al 07/04/11 16:44, En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Jo des de l'Havana no puc connectar a l'ftp anònim :-(
Perdona que et contesti tant tard ... però no dono l'abast.
Ho he provat des del hacklab, 10.139.56.206 i des de bilbo, 10.139.56.2
ftp://10.140.52.131
i t'haig de dir que em funciona de forma aleatòria, ara sí, ara no. I no
ser què està passant.
Si algú em vol ajudar ... li envio el fitxer de configuració del proftpd.
Però si insisteixes, al final funciona.

I respecte als enllaços que no van, en principi ho he solucionat, però
com es veu no funciona.
La història és que tinc enllaços estàtics a les pelis. Primer tenia la
ip de la sopa antiga, 10.139.66.34, i ara tinc el de la ip nova (enllaç
a 5Ghz), 10.140.52.131.
Ho he canviat a la base de dades del drupal de la sopadepedres, amb el
phpmyadmin, m'ha canviat els valors a la base de dades, però alguns
enllaços segueixen sortint malament. Si miro les pelis que dieu que no
van, si miro l'enllaç a la base de dades, està ben canviat, en canvi a
la web no surt bé. Alguna cosa d'alguna cache. Però no ser on mirar.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.