[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Enllaç Mataró-Barcelona

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dis abr 9 18:12:33 CEST 2011

Crec que us torneu a equivocar: el catnix solament permet la conexio amb les
universitats y 10 operadors mes, soposo que us referiu a conectar a la
infraestructura lir de la fundació.