[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Enllaç Mataró-Barcelona

Aureli aureli.gomez a gmail.com
div abr 8 09:33:56 CEST 2011

Bon dia:

   Ahir, entre d'altres temes, es va treballar el tema de les redundàncies
amb telvent i es van tornar a comentar les possibilitats d'enllaçar-hi amb
Mataró.

   Us proposo fer una enllaç ràpid amb el node
http://www.guifi.net/AragoOlost amb l'ajuda del "josep_mr a yahoo.es". Aquest
node es candidat a una petita re-enginyeria, tot i això ja te un equip
mirant al maresme que s'egons m'han dit us espera.

   Sería important enllaçar doncs aquest díes arrencarà la comissió de la
TroncalBCN. I com que imagino volem arribar al CATNIX amb els menor número
de salts, des de Mataró, seria interessant tenir un peu a la ciutat per que
tinguin present la TRONCAL Maresme com una realitat. (cal tenir pressent que
enllaçar amb el CATNIX tant sols es pot prendre com una llavor!!!, encara ha
de ploure per que doni la collita per la que treballem)

   Un cop enllaçats, crec podem esperar la reenginyeria de node de salt, amb
calma. O cercar un nou node per desplegar Rokcets, o qualsevol trasto per
fer proves: A banda dels punts indicats, per exemple, hi ha un màstil
disponible a BCNgv940 os us podem facilitar l'accés.

   Com ho veieu?

PD: Per baixar a BCN encara no cobre taxes, aprofiteu a passar-vos per
alguna reunió de la eXO abans que ho facin ;-P