[MataroSensefils] Pujar pelis a la Sopa de pedres

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dij abr 7 16:42:41 CEST 2011

Ei! si que puc editar ja! les pelicules que no estan classificades estan
separades per algun lloc? per què estic mirant les que et surten al principi
i veig que moltes de elles ja tenen el gènere ben posat!

no va aquesta adreça que as posat al últim mail!