[MataroSensefils] VOIP a MataróSensefils

René Vives rene.vives a gmail.com
dim abr 5 15:02:48 CEST 2011

amb l'ivan haviem comentat que una opció per a oferir nums de telefons
podria ser contractar linies RDSI i entrar-les a una centraleta. Ja
que amb una rdsi pots tenir 2 trucades simultanies però fins a 7
numeros diferents. A més hi ha operadors que ofereixen trucades
nacionals incloses.

El 5 d’abril de 2011 13:36, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: