[MataroSensefils] Consulta Mac Os

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dll abr 4 16:53:29 CEST 2011

Hola René,

Ho he provat amb HTTP, HTTPs i FTP al panell de preferències i des
d'aplicacions individuals com ara Dropbox o Wuala i res!

Fins i tot Safari que abans entrava sol ara em demana les credencials...

Mario

Mario-on-the-go
El 04/04/2011 16:41, "René Vives" <rene.vives a gmail.com> escribió:
> Pot ser que nomes hagis canviat les dades d'usuari per al proxy http i que
quan intentes accedir a un https és quan t'ho demana???

> Enviado desde mi iPad

proxy, em té guardada per defecte la contrassenya antiga, i cada cop que la
canvio a les preferències de xarxa i li dono a aplicar sembla que la guarda,
pero de seguida que torno a obrir el menú em guarda la contrassenya antiga.
Algú té alguna idea? On emmagatzema el sistema operatiu les claus d'accés a
la xarxa? A windows passa el mateix?

l'assumpte del correu