[MataroSensefils] Pujar pelis a la Sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll abr 4 15:48:32 CEST 2011

Al 04/04/11 00:23, En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Vull pujar pelis a la sopa de pedres però veig que hi ha aquest enllaç:
>
> ftp://10.140.52:131/
>
> Tinc algun clàssic de la ciència ficció i el terror que no hi pot
> faltar en aquest repositori!! :-p
Merci per l'avís Jordi.
Ja està arreglat, però l'enllaç és el mateix canviant els dos punts per
un de sol!
ftp://10.140.52.131

Per cert, si s'ofereix algú a classificar pelis de la sopa de pedres, és
una feina que queda per fer. És a dir, nosaltres ens baixem la
informació de filmaffinity, la traduïm i la posem a la nostra web. Però
tenim el problema de que filmaffinity posa massa gèneres a les pelis, i
nosaltres ho "automatitzem" i ni posem menys, però caldria fer una
repassada. Qui vulgui ajudar amb el tema, que es crei un usuari i m'ho
digui que li donaré permisos per anar-ho canviant. Si som més d'un i de
dos, millor, vam dir amb els del hacklab de decidir els gèneres de forma
col·lectiva.

Acabo d'afegir permisos per tots els usuaris per poder votar les
pel·lícules, ho tenim instal·lat però es veu que no estava habilitat. Ja
sabeu a votar pelis!

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.