[MataroSensefils] Dues fites personals aconseguides: Sopa de pedres i Connexió Llavanares

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu abr 3 23:40:54 CEST 2011

Enhorabona Jose i Nòmades! gràcies per currar-vos'ho tant!

Aquest any sí! :-)

Jordi

El 3 d’abril de 2011 22:31, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: