[MataroSensefils] mldonkey

Enric enric a musaik.net
diu abr 3 22:56:26 CEST 2011

Al 03/04/11 20:15, En/na Aleix Roca Nonell ha escrit:
> m'arriba a demanar usuari i contrasenya però no hem puc logejar, no
> hem reconeix el nom de usuari i contrasenya. Si sé que és el Enric
> s'està barallant amb un mapache , és igual ia m'espero! :P
>
> gràcies Ivan!!!
Sembla que ja va la sopa i el mldonkey.
Com deia l'Ivan, m'estic barallant amb l'apache. Estem posant diferents
webs a la sopa perquè estem intentant construir el nostre primer
servidor autogestionat entre la gent del Hacklab Nòmada.

I aprofito per explicar-vos, que entre les webs que hi ha, estem
hotatjant la d'Associació de Famílies d'una escola, el Coromines, que
per culpa de les retallades ens estem quedant sense espai per acollir
els nens nous de cada any.
Si voleu veure més:

http://10.140.52.131/lowcost
http://educaciolowcost.noanem.be

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.