[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis abr 2 01:18:02 CEST 2011

Avui dissabte a les 11:00 del matí la continuació del màstil a les 11:00 al
mateix lloc. Avui penjarem el supernode.

Jordi

El 27 de març de 2011 9:29, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: