[MataroSensefils] sopa de pedres

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic set 29 12:43:52 CEST 2010

Hola Carles,

Sembla que hi ha dues possibles causes:

-El mal enllaç entre Isern (on hi ha la sopa) i l'Escorxador (que és per on
passes tu per arribar a la sopa)

-Sembla que la sopa (que penja d'Isern) i el supernode d'Isern estan tenint
problemes de connectivitat també.

Jordi

El 28 de setembre de 2010 16:58, carles pons <carlesponsroyano a gmail.com> ha
escrit: