[MataroSensefils] Prova d'enllaç amb pineda (18/09)

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dis set 25 10:31:08 CEST 2010

El que marqui disabled port es normal, ja que si no hi ha lincat ningú a
l'interface no es posará com a Running. Prova a conectarte tu mateix ja
veuras com canvia l'estat al bridge.