[MataroSensefils] Matcoop8

Luis Busquets luis.busquets a ilidium.com
dis set 25 05:54:42 CEST 2010

Si s'afegeix un round robin a nivell 3 a la sopa de pedres i als
diferents nodes que se saturen, el problema no tornarà a succeir.

P.S. Que consti si hi ha hagut dues descàrregues que han saturat la Sopa
de Pedres, cap era meva i que porto sisquera un mes sense practicament
fer servir els enllaços de matarosensefils. (És que no vull tornar a rebre).