[MataroSensefils] Prova d'enllaç amb pineda (18/09)

René Vives rene.vives a gmail.com
div set 24 18:03:05 CEST 2010

L'essid és "guifi.net-StAntoni" però la interficie wlan1 on hi ha la
omni em dona problemes. Ara l'he deshabilitat.

Al winbox quan quelcom no li quadra ho mostra en cursiva. I en el
bridge entre la ether1 i la wlan1 aquesta la mostra en cursiva i com a
status disabled port. Ja no se que mirar, he comparat amb la
configuració d'altres nodes operatius i no veig res diferent.

Que no sigui algun tema fisic ( que el pigtail que estigui desenganxat
o ves a saber). Dilluns ho mirem. Per mi dilluns tarda ok. a les 18h?

El 24 de setembre de 2010 17:42, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: