[MataroSensefils] Prova d'enllaç amb pineda (18/09)

jordiclopes a gmail.com jordiclopes a gmail.com
div set 24 10:45:08 CEST 2010

Li has passat l'unsolclick?
-----Original Message-----
From: René Vives <rene.vives a gmail.com>
Sender: llista-bounces a matarosensefils.net
Date: Fri, 24 Sep 2010 10:38:05
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils<llista a matarosensefils.net>
Subject: Re: [MataroSensefils]
	Prova d'enllaç amb pineda
	(18/09)

Avui teniem previst, fer les proves d'enllaç amb Pineda però no podré.
A més segons les previsions ha de seguir plovent tot el cap de
setmana.

Així que busquem un altre dia. Quan us va bé?

És una pena, perquè la omni tampoc va del tot fina i volia aprofitar
per revisar-la. Tot i que crec que el problema es de configuració, ja
que al brigde em marca la wlan1 (que és la omni) com a "port disabled"
malgrat que a interfices està activada i puc fer scans des d'on veig
el ESSID de la omni de cuba. Alguna idea/solució?

El 18 de setembre de 2010 17:07, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: