[MataroSensefils] Matcoop8

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dij set 23 08:25:07 CEST 2010

2010/9/22 ivan <ivan a rusc.net>:
> a la xarxa, es pot connectar tothom.
> però internet no es la xarxa.
> ara a Mataró hi ha 6 ADSL contractats. aproximadament amb un cost anual de
> 3000€
> si hi ha gent que no esta disposada a pagar 20€ al trimestre, altres
> n'haurem de pagar 40€

> [...]

si, i que ho entenc i comprenc perfectament! no saps pas la de pasta
de porto posada en moviments socials, antenes i demés, a més jo em
pago la meva ADSL religiosament cada mes encara que la comparteixo
entre tots els veïns del meu edifici. Els hi comparteixo el meu
excedent bàsicament.

el què s'hauria de fer però és, que ja ho he dit abans i no sé si en
aquesta llista o la de nòmada, però s'ha de dir que hi ha això, ja que
jo vaig pintar el node a principis d'aquest mes i just quan anava a
penjar l'antena se'm va dir que hi havia un cost.

has d'entendre que aquesta persona no té feina i va justa de pasta i
que ha hagut de fer un esforç per a poguer-se comprar l'antena per a
poguer fer servir l'internet i buscar d'aquesta forma més facilment
feina, sinò ha d'anar al cyber i pagar els 3€ la hora de rigor.
jo li comentaré que té la possibilitat d'un internet més ràpid i un de
més lent. 20€ al trimestre si estàs treballant no és un cost excessiu.

per cert a qui li he de donar els 30€ per a CONTRIBUÏR amb el
supernode al que em connecto?

merci.

Blackhold