[MataroSensefils] Matcoop8

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dim set 21 16:34:38 CEST 2010

hola,
tinc un amic que volia accedir a internet a través de guifi.net, ja
que és una forma que li permet accedir a internet amb un cost molt
reduït.

veig el projecte guifi.net com una forma de reduïr l'esquerda digital
i fer arribar internet a les persones més desfavorides.

avui me n'anava a posar l'antena i l'ivan per la llista de nòmada m'ha
comentat que per a utilitzar la xarxa de mataró és necessari pagar una
quota trimestal de 20€ i 30€ per el hw del supernode que comprenc
perfectament, però que se li hauria de comentar a qualsevol persona
que creï un node a la zona de mataró, simplement com a nota
informativa.
heu de pensar que és inevitable que gent de fora de mataró vinguem a
instal·lar antenes, així que afegir un comentari cada cop que es creï
un node nou dels requeriments per connectar-se. El node en qüestió fa
uns 22 dies que el vaig crear.

per altra banda m'agradaria preguntar si hi ha alguna possibilitat de
sortir per algun proxy que no requereixi la cuota, ja que ara tinc un
hardware que anava destinat a fer aquesta instal·lació, a més de
reorganitzar la meva agenda, realment ocupada degut a diferents
projectes relacionats amb els moviments socials.

estic pendent de qualsevol comentari, proposta i/o opinió...

moltes gràcies

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).