[MataroSensefils] nou supernode MatPlCatalunya

Enric enric a musaik.net
dll set 13 14:32:35 CEST 2010

Al 13/09/10 12:10, En/na Rastafury ha escrit:
> heeey aquet node de joan maragall es de casa meva no hi ha res montat
> :):) cualsevol duda estic per aqui ;);) salut i força ala xarxa!!

Doncs, crec que no hi ha dubte, si la comunitat vol, es compra un
supernode i es posa aquí per enllaçar el supernode de Plaça Catalunya
amb el d'Isern. I augmentem la cobertura a la part de Cerdanyola. Jo hi
estic interessat perquè l'Institut Miquel Biada llavors tindria cobertura.