[MataroSensefils] nou supernode MatPlCatalunya

Enric enric a musaik.net
diu set 12 10:07:37 CEST 2010

Salut,

no em pararé de cansar de dir-ho. Ets un putucrack.
M'he mirat la foto, i el lloc on poses cantonada c/Puig i Cadafalch amb
c/ Joan Maragall hi ha dos casetes d'ascensor, que des del node d'Isern
es veuen. És un bloc que està al costat dels Salesians. Més amunt del
carrer puig i cadafalch. I és més, fa temps en Jordi que va enviar un
correu, el 21 de Maig del 2009, que hi havia un possible node JUST en
aquest punt. Fins i tot va fer fotos.
Ei, si posem un punt aquí, enllacem tota la part de Cerdanyola, és un
punt molt alt i com fer que tota la part de Cerdanyola es pugui afegir a
la xarxa. Fins i tot, Argentona.

http://guifi.net/node/21829

Per cert, no ser com estant els apadrinaments, però en aquests moments
tinc 500e que se'ns devien a sensefils (sona estrany, però eren els
diners que havíem anat acumulant fa molt temps, quan veniem samarretes,
feiem compres col·lectives, ...)
Per cert, tenim un munt de samarretes sensefils per vendre a les Vinyes
amb el HackLab NòmAda, qui en vulgui que la compri, contribuirà amb la
xarxa sensefils.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.