[MataroSensefils] Material MatMainada - Pineda

René Vives rene.vives a gmail.com
diu set 5 19:42:34 CEST 2010

Holes,

des del node puc fer ping a la mac amb resposta, però no a la ip de
MatGeganta. Mostra l'interficie registrada però no s'enllaça a la xarxa.
Alguna idea?

Crec que és degut a wds definit a MatGeganta que és qui fa de AP. Pot ser?

Salutacions,

El 5 de setembre de 2010 1:23, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: