[MataroSensefils] Material MatMainada - Pineda

René Vives rene.vives a gmail.com
dis set 4 20:31:32 CEST 2010

Holes,

Aquest mati he passat un moment pel node MatMainada, per muntar-li una
antena planar de 23dbi per fer proves d'enllaç amb Pineda. No ho tenia
previst per això no vaig demanar col·laboració.

L'antena em va arribar sense la U de fixació al mastil, però com que la
intenció era que substituïs una de 13dbi, vaig pensar que podria fer servir
la mateixa fixació, però no és així. La fixació que tinc no encaixa amb
l'antena de 23dbi. Jordi, tens la fixació al mastil de l'antena?

Pel que fa l'enllaç amb MatGeganta sembla ser que la registrat correctament.
Almenys fent ping a la mac em responia. Podeu fer un ping al node
(10.139.66.209) per provar si funciona ok? Tot i així s'haurà de mirar i
corregir la configuració (wds,ESSID,...) i alinar les antenes.

Salutacions,

El 19 d’agost de 2010 18:54, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: