[MataroSensefils] MatAlamos desconnectat

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dis oct 30 18:54:32 CEST 2010

Fa mesos, masses mesos que m'és pràcticament impossible connectar-me més de
una hora seguida sense tenir problemes si es que aconsegueixo connectar-me,
de veritat que aquesta connexió va fatal :(

 Aniria molt bé que el Ivan pugés pujar a mirar's-ho !!!!