[MataroSensefils] enllaç Habana - Cuba desconnectada

ivan ivan a rusc.net
dis oct 30 18:41:14 CEST 2010

els usuaris que us connecteu a MatHabana <http://guifi.net/node/21247> ¿la
connexió que teniu es bona ?
a la gràfica es veu, com la ultima setmana el transit a disminuït molt.
si els usuaris no dieu res, ningú sabrà si va be o malament l'enllaç de
MatHabana <http://guifi.net/node/21247> amb MatCuba<http://guifi.net/node/19223>

esteu interessats en arreglar la connexió? ¿ho deixem tal com esta?

la xarxa es de tots i la fem entre tots.

El 24 d’octubre de 2010 23:00, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: