[MataroSensefils] Asemblea

ivan ivan a rusc.net
dis oct 30 18:36:28 CEST 2010

ningú més esta interessat en fer una assemblea ?

quedem el dimarts  9 de novembre?
tenim més de una setmana, per fer l'ordre de dia.

de moment no reservo l'auditori, si nomes em de ser tres usuaris els que ens
reunim.

vinga que hi ha moltes coses a parlar.
tothom pot proposar temes.

El 1 d’octubre de 2010 18:18, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: