[MataroSensefils] Problemes Proxy's

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dll oct 4 20:34:09 CEST 2010

bones,

jo tinc problemes per accedir a l'escorxador des d'aquest node, el
veu, però sembla que hi ha un problema de rutes, ja que diu que és
inaccesible.

http://guifi.net/node/32427

a veure si m'escapo per aquí de cara al novembre o ens veiem les cares
pel hackmeeting. Algú hi va?

- Blackhold
http://marsupi.org
No atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada.
Sé ecológico y en los mails borra el texto que no interesa (firmado:
los administradores de la lista).