[MataroSensefils] Assemblea Dissabte 27/11/2010

Jose Legido jose a legido.com
div nov 26 09:14:53 CET 2010

Hola!
On fem l'Assemblea?
La podriem fer al local de l'AAVV de l'Escorxador dissabte a les 11h
O si algú pot aconseguir un altre espai cap problema.

Aquest es l'ordre del dia que hi havia fins ara.

 1. es sostenible que els usuaris de l'Havana passin per quatre
SuperNodes per sortir a internet?

Crec que els usuaris haurien de ser els primers en indicar (que no
queixar-se) quan un node no funciona bé. Perquè si tothom salta a un
altre lloc, allò no s'arregla.
Primer estaria bé enviar un correu a la llista ficant [KO-node] a
l'assumpte del missatge i després fer com una mena de web amb tiquets,
com van presentar a pineda. Això estaria bé per fer alguna cosa de
forma colaborativa,no? Montar alguna mena de cacti o quelcom semblant.

 2. que em de fer quant una connexió falla. ¿l'arregla el padrí? ¿els
usuaris que l'utilitzen?

Fins ara l'arregla el padrí, però estaria bé quedar amb gent per veure
com s'arregla, com està muntat, etc.... Per exemple, Escorxador té la
omni malament, però porto dos messos que no tinc temps de mirar-ho,
algú s'apunta un dia d'aquesta setmana pel mati? ha de ser abans de
les 10 :) Es a l'única hora que puc.

 3. crea una associació de matarosensefils que contracti un ADSL i els
usuaris paguem una quota a la associació.

Si tenim tot el suport legal (que si), per mi perfecte

 4. contractar una línia de FO a ono de 50 Megas i canviar tota la troncal a N

Canviar a N es molta pasta.  Però contractar una linia de fibra
estaria molt bé. A casa meva no arriba :(

 5. Fomentar la centraleta de telèfon

Ho hem provat però la troncal ha de ser bona, sinò, no funciona. Fins
i tot amb clients connectats amb qualitat regular. S'hauria de
millorar les connexions i després agafar gent que ho vulgui provar.

 6. Fer publicitat de Mataró Sensefils. Un vídeo.

El que m'agrada d'una xarxa es que hi ha gent amb diferents perfils,
mes tècnis, de disseny, publicistes,etc... Hi ha gent que creu que no
pot aportar res a Mataró Sensefils perquè no sap d'informàtica. I si
fem un vídeo promocional? A mi m'agradaria! Qui s'apunta?

 7. ...
 8. ...