[MataroSensefils] antena torre maresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dic nov 10 13:12:10 CET 2010

Bona tarda,

Soc una mica nova aquí, però des que tinc connexió he notat que la velocitat
de xarxa ha baixat un munt. Em van comentar que l'antena de la torre maresme
(Havana), a la qual em connecto, s'havia espatllat i que ara agafava línia
d'una altra de la mateixa torre però que no estava encarada cap a casa meu.
Sabeu quan s'arreglarà aquest problema? Quan tornarà a estar ben instal·lada
l'antena?

Moltes gràcies i fins aviat,
Salut!

El 10 de novembre de 2010 13:10, carles pons <carlesponsroyano a gmail.com> ha
escrit:

> ok tot perfecte. moltes gràcies

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]