[MataroSensefils] AAVV Vista Alegre

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic nov 3 11:02:07 CET 2010

Bon dia Marta,

Em sap greu però ara mateix estic en un pic de feina bastant gran i no puc
venir a instal.lar-vos-ho immediatament.
Segurament el cap de setmana del 13 i 14 d'aquest mes sí que podria
configurar-vos l'aula d'informàtica i repassar el que calgui.

Si hi ha algú de la llista que els hi pugui fer un cop de mà més aviat serà
benvingut/da

Marta, ja han passat uns mesos i no recordo pq era el material a que et
refereixes. Em pots recordar pq era?

Estem en contacte :-)

Jordi

El 3 de novembre de 2010 10:32, AVVISTAALEGRE a terra.es <
avvistaalegre a terra.es> ha escrit: