[MataroSensefils] Creació portals Captius als Mikortik

René Vives rene.vives a gmail.com
dis maig 29 02:47:50 CEST 2010

Tal i com jo ho veig, no és posar més facilitats a qui no vol
comprar-se una nanostation o similar sinó aprofitar la xarxa com un
canal més per donar-nos a coneixer i proposar a la gent que s'uneixi
al projecte. Ens permetria fer-nos més visibles.

A dia d'avui hi ha gent que ens coneix però diria que la gran majoria
no (bé, suposo que depen de la zona) i aquesta en veure un ESSiD obert
s'hi connecta, però al no tenir coneixement dels serveis oferts i "no
poder fer res" no ho troba útil i percep que matarosensefils és una
xarxa tancada a 4 usuaris, quan l'objectiu és tot el contrari.

El portal captiu es pot enfocar a un missatge de qui som, què fem i
com connectar-se de forma
permanent, sense permetre la navegació a visitants. Així qui realment
li interessi es podra posar en contacte i rebre l'assessorament
necessari (que comprar-se, on, com configurar-ho...)

El 29 de maig de 2010 0:04, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:

René
rene.vives a gmail.com