[MataroSensefils] Creació portals Captius als Mikortik

Jose Legido jose a legido.com
div maig 28 23:13:18 CEST 2010

LA afectació no es per la navegació sinò per la connexió.
Connexions dolentes a una radio, perjudiquen a la resta. Si la gent es
connecta amb un portàtil, mòbil, etc... fan que la gent que es
connecti amb nanostation no li vagi tant bé.

Així que millor separar, ja ho vam probar a Cuba i no anavaba molt bé,
però el que dius està bé, fer proves en un entorn no molt crític.

Gràcies René!