[MataroSensefils] Creació portals Captius als Mikortik

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
div maig 28 15:14:48 CEST 2010

Hola,

em sembla molt interessant i fa temps que volem fer-ho. Tanmateix tinc un
dubte sobre el mètode que proposes. Em sembla que les connexions
esporàdiques amb portàtils, encara que es facin en una AP Virtual
diferenciada de l'altre Ap també virtual dels clients, es fan a la mateixa
ràdio, de manera que afectaran negativament la connexió dels clients del
supernode.
Algú ho podria confirmar??

Gràcies,

Albert

El 27 de maig de 2010 22:19, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: