[MataroSensefils] help!! configuració mikrotik

ivan ivan a rusc.net
dis maig 15 02:09:23 CEST 2010

fa un any i mig aproximadament quan vam fer el canvi de la configuracio de
IPs de MataroSensefils a la de guifi.net
varem posar les IPs 10.139.56.1/28 a la ether1 i la 10.139.56.97/27 wlan/lan
i anat mol be fins ara, que em canviar la RB133 per la RB600 per poder
afegir enllaços aquest supernode.

tens alguna proposta per podero arreglar?

jo soc partidari de tindre les xarxes separades la wifi per un costat i la
ether per l'altra.
perque en les comunitats de veïns grans si tenim les dues xarxes en el
mateix rang dIPs la meitat de les IPs se les poden endú les connexions per
cable.
després que hauríem de fer ?
posar un nou rang d'IPs a la mateixa antena ?

s'accepten suggeriments

El 12 de maig de 2010 2:09, Sebastian Galeano
<badalonawireless a gmail.com>ha escrit: