[MataroSensefils] Material PinedaSenseFils

René Vives rene.vives a gmail.com
dij maig 13 21:31:11 CEST 2010

No sabia que estava muntada, ja que el dia que vam fer proves des
d'isern var ser amb la planar del repetidor de llavaneres i una
parabolica.

SI dissabte la pots desmuntar i la tenim diumenge farem les proves
diumenge sino dilluns o quan es pugui (que amb aquest temps ...).

Quan et vagi bé, jo encara m'he de barallar amb la configuració del
mikrotik així que tinc coses amb les que entretenir-me abans de muntar
xD.

Si necessites ajuda, ja diràs.

El 13 de maig de 2010 19:16, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

René
rene.vives a gmail.com