[MataroSensefils] Antena BCN emetent cap al Maresme

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dim maig 11 12:55:57 CEST 2010

Bones,

el SSID es: *guifi.net-BCNarag4Eve *el de Gran Via l'hem perdut de moment
(la radio s'ha penjat).

Ja li vaig dir al Jose que aneseu molt en compte amb les targes d'alta
potencia
- si es posen a N intentarà fer servir els dos connectors (jo he comprat una
impedància pq hi hagi carrega en cas d'error).
- si es a Enable sense antena o mentre feu canvis de connectors, es pot
fregir o quedar tocada, per tant ja no serà fiable :)

Teniu que veure el SSID pq ho veu Llavaneres i Pineda i vosaltres sou al mig
d'aquestes dues localitzacions.