[MataroSensefils] [HL-Nòmada]Servei de telefonia

ivan ivan a rusc.net
dll maig 10 21:39:18 CEST 2010

hola Aleix.
hem estat fent canvis i la extensió que tenies ja no serveix.
t'he ne creat una de nova a la centraleta de Cuba <http://10.139.56.4>
extensió:  *0830102016*
registrador: 10.139.56.4

si vols pots trucar-me a la extensió *0830102006* o aquesta altre *0830102001
*

El 10 de maig de 2010 20:07, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit:

ivan a rusc.net
    937410461
    664446073