[MataroSensefils] repartir xarxa entre els veins

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim mar 30 15:45:57 CEST 2010

Hola Aleix,

La xarxa és dinàmica i en constant millora.
Si trobes alguna sol.lució millor, no t'ho pensis, prova-la i posa-la en
pràctica. En serio :-)

Jordi

El 30 de març de 2010 15:36, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: