[MataroSensefils] Enllaç cap a Barcelona i Pineda

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic mar 24 12:00:29 CET 2010

sí

i de dues també

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net [mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Sebastian Galeano
Enviado el: jueves, 18 de marzo de 2010 18:06
Para: Llista de coordinaci&#243, del projecte Matar&#243, Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Enllaç cap a Barcelona i Pineda

Jordi, podriem disposar de Mikrotik R52HN ?

2010/3/18 Jordi Soler <jordi a setupinformatica.com>

Ei, tan si escolliu A o N, puc mirar si http://www.setup.cat <http://www.setup.cat/>  us pot apadrinar temporalment el material

per a veure si funciona. Sinó funciona com s’espera me’l torneu, i si us agrada, me’l pagueu…

Què us sembla?

estic fart de que Mataró sigui una illa !!!!

els vells rockers mai moren!!! I jo estic en certa manera en deute amb Mataró, ells em van iniciar

abans que existís guifi.net ;)

Jordi

  _____