[MataroSensefils] Canvi de caixa a Escorxador

moon ribas moonribas a hotmail.com
dic mar 3 18:51:40 CET 2010

Ei, Jose!

Si, aquest node és el meu. Ara mateix no sóc a la sénia, i no sé la IP però la puc buscar si fa falta!
una abraçada,

> Date: Wed, 3 Mar 2010 00:15:22 +0100
> From: jose a legido.com
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Canvi de caixa a Escorxador
>
> Efectivament, ho hem connectat malament.
> Pensavem que teniem:
> WLAN1 - antena 2,4ghz
> WLAN2 - sectorial 5ghz
>
> Al fer un scan no detecta xarxes de 2,4ghz
> Des de la mikrotik faig scan amb wlan2 a 2,4ghz i detecta moltes
> xarxes, això vol dir que l'omni de 2,4Ghz està connectada a la wlan2.
> Ho he canviar a la configuració.
> Quan pugui pujo a canviar el cable.

> [...]

Recibe en tu móvil un SMS con tu Hotmail recibido. ¡Date de alta ya!
http://serviciosmoviles.es.msn.com/