[MataroSensefils] Fwd: [guifi-barcelones] Instaladors al Barcelones

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic mar 3 13:48:02 CET 2010

reenvía-ho a l'IMPEM, que vegin quina mena de negocis estan impedint amb les
xarxes tancades!

El 3 de març de 2010 13:29, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: