[MataroSensefils] Enllaç amb 802.11n

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dim mar 2 22:08:18 CET 2010

Ahir sobre les 16h vaig entrar i us vaig migrar a N

però activant el Chain 1
 us vaig enviar mail

però veig que em vaig equivocar i només el devia

rebre en Jose

és la primera vegada que ho provo amb Mikrotik

diria que ara us te que anar millor que els 24Mbps

que comentaves, tot i així no estaria de menys provar

la config que proposes

a part d’encarar millor les antenes i buscar canals que no oscil·lin

tant..

jo el primer que faria es desactivar el WDS i passar-ho a AP una banda

i client l’altra

pq et segueixi funcionant tot, es tan fàcil com passar les ips 172.x.x.x.x

que ara estan al WDS, al wlanX corresponent de cada trasto.

To seguit afegir la interfície al OSPF sinó hi es ja

Ja direu..

Jordi

  _____