[MataroSensefils] Xarxa wifi municipal finançada amb fons del FEOSL 2010

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll mar 1 15:35:11 CET 2010

A sant Andreu de Llavaneres hi ha Convergència i a Mataró el Tripartit.

Saps d'altres municipis on el color polític sigui del tripartit (junt o per
separat) i es doni suport a Guifi.net?

Jordi

El 1 de març de 2010 15:29, Jordi Soler <jordi a setupinformatica.com> ha
escrit: