[MataroSensefils] enllaç amb nanostation loco 2

René Vives rene.vives a gmail.com
dij jun 17 15:25:15 CEST 2010

Hola a tots,

Juntament amb el material pel node he demanat un nanostation loco 2
per fer proves.
Fent un scan veig el ESSID del node Alamos. Per veure el seu
funcionament he creat un nou node (http://guifi.net/node/30793)
enllaçat com a client a Alamos per generar el un sol clic.

El problema és que aquí m'he quedat, després de passar-li el un sol
clic no he aconseguit enllaçar-los. Suposo que serà per potència,
pensava tornar a fer la prova des de la taulada, ara ho ha fet des del
pati i des d'una ubicació diferent a la que marca el mapa. Demà també
ho vull provar des d'on està marcat al mapa.

El meu dubte és si el fet de que no s'enllacin és simplement per falta
de potència o si s'ha de fer quelcom més a alguna de les dues bandes.

salutacions,

René