[MataroSensefils] Nou Node

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim jun 8 08:12:10 CEST 2010

Bon dia René!

El 7 de juny de 2010 20:25, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit:

> En vista de la impossibilitat de trobar mikortiks RB600, crec que de
> moment al node hi muntaré un rb433, amb una antena cap a TorreMaresme,
> una cap a l'escorxador i una Omni. Us sembla bé?

Perfecte :-)

> Respecte la Omni, s'aprecia molt funcionalment la diferència entre una
> de 8dBi i una de 15? La difrerencia de preu és brutal; la de 15dbi és
> més de 4 cops (quasi 5) el preu de la de 8. Val la pena?

De fet en entorns urbans millor no utilitzar Omnidireccionals, és millor les
sectorials pq embruten menys, etc etc
El problema és la falta de recursos i per iniciar una nova zona millor una
Omni que res.
Sobre les Omnis que comentes millor la de 8dB ja que amb una de 15 dB potser
s'hi connecten perfectament des de Llavaneres però des del carrer del costat
del node no els hi rutlla prou bé.

Per cert, tinc molt present lo de treure l'antena que ens vareu deixar els
companys de Pineda. Vull aprofitar i posar-hi en el seu lloc una direccional
cap a la part d'abaix de les cinc sènies, ja a Llavaneres, a casa d'un
col·lega d'en Jose:

http://guifi.net/node/28522

Jordi