[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Aureli aureli.gomez a gmail.com
dim jul 27 15:59:50 CEST 2010

Hola:

    Aquestes setmanes próximes intentarem treballar el node de MatGeganta
per els padrins i l'enllaç amb MatMainada, podem veure de pasar el material
de l'enllaç al Renè per tambè avançar l'enllaç amb Pineda? Per cert a banda
de la planar per afinar hi ha una parabolica per fer aquest enllaç, de quin
tipus? A pineda muntariem una parabolica reciclada pero ens falta el plat
teniu cap disponible?

Aureli

pd: podem quedar un dia per recollir material, tambè el proxy per matGeganta
recuperat al hacklab?